vasárnap, április 17, 2011

Remélem...

... hogy ma azokkal a Botticelli képekkel fogok álmodni, amiket az Uffiziben láttam... igaz ugyan, hogy két óra sorbanállás után, du. 3-kor jutottam be, és a 9-kor elfogyasztott reggeli gyomortömítő hatása akkorra már elillant (és persze ennivalót viszont most először nem vittem magammal), de a festmények hatása így sem maradt el... nem beszélve, hogy volt ott még pár Michelangelo, Leonardo da Vinci és Rembrandt alkotás, amiket szintén kár lett volna kihagyni a lassan haladó sor miatt.
... persze ha nem lett volna mindez ingyen, akkor lehet, hogy hamarabb bejutottam volna...

... na de végülis jól volt ez így- is... :)

Végezetül pedig linkek néhány ma látott képre - a teljesség igénye nélkül (mivel fotózni nem szabad az Uffiziben sem és még ha lehetett volna is, a fényképezőgép memóriakártyát történetesen a kollégiumban felejtettem, így a Szent Márk kolostor kerengőjében készített 3 fotó után megtelt a gép belső memóriája...):

Vénusz születése (Botticelli)
Tavasz (Botticelli)
Madonna és Jézus az 5 angyallal (Botticelli)
Angyali üdvözlet (Botticelli)
A Szent Család (Michelangelo)

Nincsenek megjegyzések: