péntek, április 22, 2011

Első szerzeményem...

... amit ma reggel a várva várt ösztöndíjamból vásároltam. :) Anyu meggyőzött, hogy a kicsit, de drágábbat vegyem a klasszikus méretű, de olcsóbb helyett, mert "úgyis sokat fogok én még utazni a jövőben..."

... pedig én már épp megállapodni készültem volna valahol, de egy ilyen komoly befektetéssel a hátam mögött kénytelen leszek még sokat mászkálni, hogy legalább erkölcsileg megtérüljön... :)

... a kipróbálás egyelőre még várat magára, mert nemsokára indulnom kell a klinikára, ilyenkor szakrendel az egyik kedvenc doktornőm, nem hagyom ki a lehetőséget, hogy láthassak, hallhassak ezt-azt.

... elvégre ezért vagyok most itt... :)

2 megjegyzés:

Betond írta...

Minek, ha a mosógép ki is vasal?

Cserebogi írta...

Húsvétra tekintettel 1-nyúl oda... :)))