kedd, december 17, 2019

szabadság 2. nap

... már csak 3 cikket kell átnézzek és kritizáljak (egyet ma letudtam éjfélig, még másik kettő van, ami szintén nem elsődlegesen az én aktuális kutatási tevékenységem, egy pedig amit akár nevezhetnénk a szívem csücskének is, de inkább ne), majd nekifoghatok legfőbb ellenségemmel, a tizenéve írt cikkemmel való küzdelemhez.

... Tegnap is szembejött egy autó, aminek a rendszámtáblája a majdhogynem már meggyűlölt rövidítéssel egyezett meg, amit ebben az ominózus cikkben viszonylag gyakran használok... az univerzum is figyelmeztet időnként, nincs menekvés, be kell fejezni. Csak attól félek, hogy ha beteljesül ez a célom, összeomlik az életem így céltalanul, kísértetek nélkül, szétporladnak a tennivalós listáim, amiknek a tetején mindig ez a pár NAGYbetű szerepelt, mert mindig felkerült a cikk a lista tetejére, csak soha nem jutottam el a rajta való munkálkodásig.

... egy pszichomókus lehet, hogy jót csámcsogna rajtam és 2 perc alatt kibogozná, hogy honnan ez a rettenetes ellenérzés, ami miatt folyton elszabotálom a saját munkámat - én egyszerűen nem tudok rájönni magamtól...

Nincsenek megjegyzések: