szombat, december 21, 2019

majdnem...

... ma majdnem beneveztem egy online 5 hetes programba, amelyet egy amerikai cég hirdetett, és aminek a célja békés elváláshoz hozzá segíteni a szenvedő egyént, ezáltal megadva az esélyt, hogy egy következő kapcsolatba nem viszi bele az addigi szakításaiból származó sebeit.

... az tartott vissza csak, hogy kétszer sem sikerült bejelentkezzem a P@ypal felhasználó fiókomba, ezt aztán jelnek vettem, így tovább nem is próbálkoztam (fura amúgy, mert jó jelszót és email címet adtam meg, szóval nem igazán értem a dolgot, de hát ez van, azért gyorsan megváltoztattam a jelszót ezek után).

... így kb 90.000 forinttal gazdagabb maradtam, viszont maradt bennem egy picurka kétség, hogy képes leszek-e a tanfolyam nélkül ilyen jelenleg elképzelhetetlen performanszra, azaz hogy normális kapcsolatot alakítsak ki az ellenkező neműek egyikével, akivel legalább 10-15 évig boldogan élhetek (és persze ő is velem)...

... hosszabb távra egyelőre nem tervezek, nem akarok telhetetlennek tűnni... :)

2 megjegyzés:

Betond írta...

Vedd meg és olvasd el a könyvüket. Csináld meg a feladatokat. Olcsóbb. Finnül csináltam a tanfolyamot, minden héten a könyv egy fejezetét kellet elolvasni (23-24 fejezetbõl csak 15-öt).

dr Br Fisher: Rebuilding: When Your Relationship Ends

Cserebogi írta...

Köszönöm Betond a tippet, már meg is vásároltam e-book formában. :) holnap nekifogok. :)