vasárnap, április 19, 2020

napi jó - 23. nap

... a mai napi legjobb toronymagasan az orgonaillat lett, ami futás közben időnként belengte a tájat és ami miatt (és persze az óra zizegése miatt is) néhányszor lelassítottam és odahajolgattam megillatozni a virágot. :) Második helyezett a rózsaillat lett, az is nyílt egy bokron és olyan igazi rózsaillata volt, amit mostanában ritkán lehet érezni az ágyásokba kiültetett virágokon. Bevallom, néha szoktam próbálkozni velük.
... igazi tavaszi hangulatot keltett ez a sok szép és finom illatú virág és némileg feledtette, hogy ma 55 percig kellett sétálnomfutnom a terv szerint.

.. a következő jó pedig az volt, amikor egy barátnőmnek elvittem a fonendoszkópomat, az övé fogságba esett egy másik városban, viszont holnap kezdi a több napos szakorvosi vizsgát, és nem árt fegyverrel menni a csatába - olyan jó volt, hogy túl két hasonló-szerű retteneten (bár nem ugyanebből a szakirányból), bölcsen nyugtatgathattam, hogy ügyes lesz, menni fog, a fonendoszkópom már két ilyen vizsgán sikeresen helytállt, mondhatni kabalaként is tekinthet rá. :) A legjobb érzés viszont mégiscsak az volt, hogy nem én vagyok az ő helyében... :) néha még elmerengek, hogy valami szakvizsgát tehetnék (lenne is néhány ötletem), de aztán gyorsan elhessegetem a gondolatot. Majd esetleg ha elkezdek unatkozni....

Nincsenek megjegyzések: