kedd, április 28, 2020

napi jó - 32. nap

(majdnem újrakezdtem a számolást 1-től, mert olyan, mintha egy hónap véget ért volna ... és valójában ez is történt...azért továbbra is repül az idő...)

A mai nap legjobb és legkiemelkedőbb része az volt, amikor egy április 30.-i határidős betegtájékoztató írás miatt (amivel egyelőre még csak gondolatban foglalkoztam) kértem vasárnap estig haladékot, mert már napok óta egy másik angol nyelvű határidős feladattal szenvedek és még messze nem látom a végét...), mire a hölgy nagyvonalúan megkérdezte, hogy május 15. jó lesz új határidőnek?

Hát én magamban konkrétan ujjongtam. :) így lehet, hogy még másik három mihamarabbi feladatot, ami oktatással kapcsolatos, be tudok iktatni a betegtájékoztató elé - egy folyamatos zsonglőrködés az idővel az életem... :) még szerencse, hogy szabadságra küldtek.

Ismét rá kell jönnöm, hogy valaki odafentről kicsit azért igazgatja a dolgaimat (most a felhők feletti fentet értem ;) ).

Most már csak egy ilyen kezet küldjön legyen szíves (azaz kettőt, egy relatíve ép emberhez kapcsoltan...:) ):


Nincsenek megjegyzések: