szombat, április 04, 2020

napi jó - 8. nap

... annyira belemerültem egy pályázatírásba, amivel némi technológiai újításhoz lehetne finanszírozást szerezni a munkahelyemen, hogy majdnem lecsúsztam a mai napi jó megírásáról...

... szóval a mai napi legjobb dolog kb. 4 perce történt, amikor, mielőtt átküldtem volna a főnökömnek a pályázatot, rájöttem, hogy szándékosan üresen hagytam a címet és a rövidítést, mert nem éreztem magam elég kreatívnak, hogy magam találjam ki a fantázianevét a pályázatnak... így éjfél előtt 20 perccel, és nem kevés órával azután, hogy nekifogtam ezzel foglalkozni, egyszer csak megvilágosodtam és eszembe jutott valami, amit nagy boldogan le is írhattam (a semmihez képest, ahol órákkal ezelőtt tartottam). Örömmel konstatálom, hogy tudok én kreatív is lenni, ha rávisz a kényszer és egyébként azt érzem, hogy a betegellátás miatt elég szomorú módon pont az ilyen kreatív feladatokra, mint a cikkírás, kutatás és pályázatok nem marad energiám, pedig amúgy egyik sem rossz dolog, időnként még élvezem is és ad némi sikerélményt.

... a delegáláson kellene jobban törjem a fejem (azok után, hogy hétfőn a szabadságom alatt még be akarok menni telefonálgatni a betegeimnek...), csak valószínűleg nem a 2020-as év lesz alkalmas ennek a képességnek a tökéletesítésére.

... de még szolgálhat ez az év meglepetésekkel .... Na jó, inkább ne, ez már bőven elég volt.

... inkább majd jövőre újítok... :)

Nincsenek megjegyzések: