vasárnap, december 20, 2020

napi jó- 138. nap

 Ma spontán ébredtem reggel 8-kor, álmomban a főnökömnek pozitív lett a koronavírus tesztje, így némi ijedtséggel indult a reggel, mert egyből arra gondoltam álmomban, hogy nagyon fog hiányozni a szakmai tudása, ameddig otthon lábadozik... 

Azért összeszedtem magam és futottam 8.48 km-t, hogy gyűljenek azok a kilométerek, mielőtt még lehavazik. :) Nem vagyok szilárdan meggyőződve arról, hogy képes leszek rávenni magam a futásra, ha havas latyakban kell elindulni... bár már legalább kétszer elindultam szemerkélő esőben is, szóval még meglephetem magam... :) 

Ma már a negyedik gyertyát is meggyújtottam, elröpült az idő, hamarosan tényleg itt a Szenteste. 

Rájöttem, hogy a jelenlegi helyzet remek alkalom arra, hogy kitaláljam, hogy én magam hogyan szeretném tölteni a Karácsonyt, most, hogy nincsenek külső befolyásoló tényezők... Karácsonyfát szeretnék állítani (valami egészen pirinyót), de süteményt lehet, hogy nem fogok sütni, főleg, hogy ma felajánlotta É., az egyik kedves barátnőm, hogy süt nekem is egy tálcával, nehogy nekifogjak sütögetni... 

Lehet ellenállni egy ilyen ajánlatnak?


Nincsenek megjegyzések: