kedd, december 01, 2020

napi jó - 128. nap

 Ma bedobom a Jolly Jokert, mert még készülnöm kell a holnapi előadásomra, csak ma esett le, hogy holnap van az egyik ilyen nap... még szerencse, hogy a változatosság kedvéért ezt legalább évente 1x magyarul, 1x pedig angolul is előadom. Még így is időnként meglepnek a saját diáim és most is épp még pótolgatom fontosnak vélt információkkal... :)

Szóval az év összes napjára, de különösen a késő őszi-téli-kora tavaszi hónapokra mindenképp mondhatom, hogy minden nap szenzációs érzés, hogy van egy garázsom, amit gyakorlatilag a lakásom fűt és ami miatt reggelente, ameddig a többiek a jeget kapargatják a szélvédőről, én vidáman, nem elgémberedő kézujjakkal, mint eddig (na jó, lett vezetéshez kesztyűm, szóval amikor épp megtaláltam, akkor ez utóbbi nem volt jelentős) tudok elindulni dolgozni. Eddig ilyenkor 10 perccel korábban indultam, mostanában inkább 10 perccel később, mert elszöszmötölöm az időt - inkább az ébredéssel, az ágyban hallgatom meg a 6 órakor kezdődő klasszikus zenedarabot a nem is tudom melyik rádióban, majd felolvasnak egy szuper könyvből, majd fél 7-kor végre a hírek kezdetekor elkezdek kibújni a paplan alól...

 Visszatérve a garázsra, soha nem mertem volna álmodni sem ilyesmiről és most ez megtalált engem. 💓

Nincsenek megjegyzések: