hétfő, november 30, 2020

napi jó - 127. nap

Ma megpróbáltam előbányászni a valamikor 10-12 éves korom körül eltemetett kreatív énemet (a betegtájékoztató írást és cikkírást nem érzem ebbe a kategóriába sorolhatónak...).

Első lépésként előkerültek a 2 éve megvásárolt színes filctollak, azaz kariókák. 😉

Rájöttem, hogy a rajztudásom megragadt 10 éves korom fejlettségi szintjén, kutyát, macskát és embereket akkor is kb. ugyanígy rajzoltam. :))) Na jó, volt egy idő, amikor könyvborítók alapján rajzolgattam alakokat, majdnem felismerhető módon, de ez egy nagyon rövid és átmeneti idő lehetett csak. :)

A végeredményt megtartom magamnak. :)

A következő kreativitási lépés is megvan már, csak ma este nem akartam már itthon árvizet és hatalmas felfordulást csinálni:



Azt hiszem jövő évre benevezek egy jobb agyféltekés rajztanfolyamra és bebizonyítom, hogy vannak emberek, akiken már a csoda sem segíthet. De a pálcikaembereim meg kell hagyni, hogy páratlanok! És nem csak számban. :)

Nincsenek megjegyzések: