vasárnap, november 15, 2020

napi jó- 124. nap

 Mára volt kitűzve a következő 10 km-es futóverseny, amit csak a motiváció fenntartása céljából néztem ki magamnak (és egyébként is lefújtak mindent nem olyan rég, szerintem helyesen). 

Ma amúgy is terveztem kimenni futni, mert az utóbbi hetekben eléggé ellógtam a mozgást, és végül bár az eredeti terv 5 km lett volna, de mégiscsak lefutottam a 10 km-t. Az időm sem lett rosszabb, mint szeptemberben, tehát a buszt is legyőztem volna. A 10. km lett a leggyorsabb köröm, úgy tűnik, hogy a sok séta-futi mellett azért lettek még tartalékaim is. 

Már a célbaérésnek is nagyon örültem, utána viszont még egy apró okom lett a mosolyra: valaki egy gyermekláncfű virágot hagyott az autómon. :) kedves gesztus volt. Gondolom ameddig egy órán keresztül elárvulva várt rám az autóm, addig sajnálták meg. Az univerzum kedves gesztusa. :)




Nincsenek megjegyzések: