vasárnap, november 01, 2020

napi jó - 121. nap

 ... ugyan ma nem futottam, de egész nap szénhidrát napot tartottam - gyakorlatilag a vitaminos gumicukrot leszámítva, ami cukormentes volt, mindenbe gondosan csempésztem valami kis cukrot. Nagyon finom napom volt. :)

Lehet, hogy a szénhidrát kóma ütött ki kora délután egy fél órácskára, pedig akkor már túl voltam egy lépcsőház takarításon, egy előadás elkészítésén, egy félresikerült bevásároló körúton (gyanútlanul elmentem a Tesco-ba bevásárolni, ami zárva volt, így kénytelen voltam óriás sajtos pogácsákat venni az ominózus közeli kisboltomban, igen, amelyikben a csíki áfonyás sör is kapható). 

Ugye nem lepődtök meg, ha elárulom, hogy csak az ambuláns kartonjaimmal nem haladtam, valamint további 1.5 előadást kell már csak összedobjak zűrös záros határidőn belül...? A tudományt/oktatást nem rettenti el holmi koronácska.

Remélem, hogy az ambuláns karton mizériára választ lelek a Kaizen című könyvben, aminek nekifogtam, ami kis léptek segítségével vesz rá a nagy változásokra. Nálam az az óriási változás kellene bekövetkezzen (szerintem egy nagyobbacska csoda is kell ehhez, nemcsak egy viszonylag kis méretű könyv, hiába na a kis léptekhez kis méret is elég a jelek szerint), hogy ne halogassam kínosan sokáig a nemszeretemfeladatokat.

Nincsenek megjegyzések: