vasárnap, november 29, 2020

napi jó - 126. nap

 Vissza kell vezessem a napi blogírást, mert bár rohan az idő, de pár percre meg kellene tudni állni mindennap, felidézni és leírni a jó dolgokat... hogy majd jövőre, amikor már minden olyan nagyon szép és olyan nagyon jó lesz és ez az utóbbi időszak egy sötét rémálomnak tűnik csak, amiből végre felébredhettünk, tudjak visszaemlékezni arra, hogy itt is naponta történtek jó dolgok, csak néha túl elfoglaltak voltunk, hogy észrevegyük. 

Ma például a 8 km-es futásom végére kisütött a nap, amit hét közepe óta nem láttam és itt is maradt velünk. Már csak 62 km-t kell idén futnom, és meglesz az egy év alatt lefutott 500 km!

Az egyik rezidens, akit most a koronavírusos betegekhez osztottak be és aki előtte velem dolgozott 1 hónapon keresztül, ma felidézte a biztató szavaimat, amiket az utolsó nálunk töltött hét végén mondtam neki, ami után őt hétfőn átirányították a koronavírus központba. :) Hatással voltam egy fiatal, fejlődő, még saját magában nem eléggé hívő emberre. 

Megtudtam, hogy apai nagypapám fiatal korában sokat biciklizett és szeretett pingpongozni. :) A biciklizést még továbbvihetjük bátyóval (bár inkább csak szobabicikli formában, na de ki tudja, talán jövőre még a rendes is bekopogtathat). Jövő héten anyai vonalon derítem fel a sportolási anamnézist a felmenőimnél. 

Elkészítettem életem második adventi koszorúját 😊


Szándékosan választottam különböző gyertyákat, pedig lett volna akár 3 egyforma (a negyedik mindig más színű kellene legyen hivatalból), de megtetszett az ötlet, amint a kommentekben kaptam: a kisebb fehér gyertyát amúgy egy 2009-es esküvőn kaptam résztvevőként. :) Ideje betöltse a feladatát és világítsa be kicsit az életemet. :)

Persze joggal merülhet fel, hogy hol van itt a koszorú, de csak abból akartam dolgozni, amit a lakásban találtam. Próbálok nem vásárolni újabb és újabb dolgokat, főként azután nem, hogy megnéztem egy TED előadást, ahol egy hölgy egy éven keresztül csak élelmet vásárolt - és túlélte. Szerintem én is simán túlélném azzal a rengeteg izémizével, amit az utóbbi években felhalmoztam - ruha, sportcikkek, szépségápolási termékek stb vonalon egyaránt.

Kb 15-18 rekesz még tele van a dolgaimmal a tárolóban és a vendégszobában, amik közül egyedül a fehér cérna és a tű hiányzott az utóbbi 1-2 hétben (aztán kaptam kölcsön és így ez is megoldódott), így gyanítom, hogy még mindig túl sok minden fölösleges dolgom van...



Nincsenek megjegyzések: