szombat, július 25, 2020

napi jó - 84. nap

... megérkeztek a bútorok, pedig volt néhány szkeptikus hang, hogy ha szombaton délig dolgoznak a cégnél, akkor hogyan is ígérhették, hogy délután 2 körül fogják kiszállítani és összeszerelni...
... a srácok ügyesek voltak, és végül még a kanapé is befért a nappaliba, pedig elsőre ez elég reménytelennek látszott... :)
... a lakásban is továbbra is szimpatikusak az új bútoraim, nem bántam meg, hogy ezeket vásároltam.
... a lépcsőház felmosása közben pedig (mert az új helyen lista van, hogy melyik héten ki takarított és ez egyelőre 3 személy között oszlik meg) hosszasan beszélgettem telefonon az egyik barátnőmmel, aki otthon derekasan helytáll olyan helyzetben, amire pont nem készítette fel a szakvizsgája és mégis képes volt megőrizni a humorát és majdnem könnyesre nevettem magam egy-egy abszurd helyzet elmesélése. :) Már többször lemértem, kb 50-60 perc alapos felsepréssel és felmosással a lépcsőház takarítási procedúra, még a korlátokat is áttörölöm egy kis fertőtlenítő kendővel a végén, hiába na, járvány van vagy mi - így volt sok időnk megbeszélni az utóbbi hónapok eseményeit is közben. Egyébként általában podcasteket hallgatok felmosás közben, hogy gyorsabban teljen az idő, de a telefonálás is megoldható a vezeték nélküli fülhallgatómnak köszönhetően. :)

...  a nap végén pedig befizettem egy olyan online tanfolyamra, amit évek óta nézegetek, és amitől azt remélem, hogy a segítségével kicsit tisztázni tudom majd magamban a rövid és hosszútávú céljaimat - utána megnéztem a dollár árfolyamát és épp mélyponton van, szóval jobbkor nem is jelentkezhettem volna. ;) Hétfőn indul a tanfolyam- egyenesen Amerikából, ezért a néhány Zoom-os élő kapcsolódás itt este 11 órai kezdetre fog esni - még szerencse, hogy egyelőre nem sikerült rászoknom az este 10:30-as elalvásokra- így bajban lennék... :) De csak 6 hétig tart a tanfolyam, utána még mindig kibontakozhatok ilyen téren - is. :)

Nincsenek megjegyzések: