vasárnap, május 10, 2020

napi jó - 44. nap

Ma a saját lelkem legmélyebb bugyrait kutatgattam kicsit, és hát arra jutottam, hogy vannak itt olyan dolgok, amiken még dolgozni kell, elfogadni magam az összes tökéletlenségemmel együtt, de azért az volt a legjobb érzés, hogy rájöttem, hogy igazából az emberek többségétől pozitív visszajelzéseket kapok, talán ideje elfogadni, hogy lehet engem is szeretni és erről akár meg is próbálhatom meggyőzni magamat. És nemcsak akkor, ha kétszer annyit dolgozom, mint a velem egykorúak. Bár ez vélhetően azért a főnökség részéről hozzátesz a megítélésemhez...

Egy másik jó dolog pedig a ma esti meggyes sör volt (Nem vagyok én apáca nevet viseli, mindenkinek ajánlom,  aki szereti az édes bárna sört), ami remélhetőleg segít, hogy ne éjjel kettőig kakukkoljak, holnap munka vár... (a pezsgő a háttérben ajándék volt, nem tudom hova pakolni).



Nincsenek megjegyzések: