szombat, szeptember 05, 2020

napi jó - 100. nap

Bár a nap kb. 62%-át azon stresszelve töltöttem, hogy még az elvégzendő lista összeírásának a végére sem érek a nap folyamán (és ez most csak sima munkahelyi, nem költözős), de azért voltak ma is jó dolgok.:) 

Rögtön reggel 6-kor egy SMS-re ébredtem, hogy mégsem kell más helyett beugranom ügyelni, mert negatív lett a koronája - ugyebár ha a családban valaki fertőzés jeleit mutatja, ki kell zárni, hogy az egészségügyben dolgozó személy nem hurcibálja be a munkahelyére is és addig nem nagyon tud dolgozni sem. A munkahelyemen ketten vagyunk, akik egyedül élünk - szerintem eljön a nap, amikor ketten fogjuk váltogatni egymást ügyeletekben, mert hamarosan itt az influenza és minden egyéb nátha szezon is, ami általában a kisgyerekes családokat nem szokta elkerülni...

Estefele pedig kicsit azért olvasgattam futóverseny előtti tanácsokat is, igaz, hogy félmaratonhoz írták, amire én nem tervezek soha benevezni (és ne is engedjétek légyszi, beszéljetek le időben, vagy küldjetek egy újabb világjárványt, hogy meghiúsítsa), de abban az szerepel, hogy a verseny előtti estére be kell tervezni a szénhidrátraktár feltöltést, pl. tésztapartit vagy egyebeket... 

Emiatt teljes lelki nyugalommal megettem egy mini-fehércsokis-magnumot, hiába na, jó dolog ez a szokás - és a 6-os dobozos kiszerelés...😁


 


Nincsenek megjegyzések: