hétfő, július 20, 2015

könnyen elképzelhető...

... hogy ameddig nem megyek 3 hét szabadságra (márpedig mostanában nem megyek, a szakvizsgára felkészülést pedig mindennek lehet majd nevezni valószínűleg, csak álomnyaralásnak nem), addig rajtam ragad a karkötő... a hétvégén ugyanis egész jól bírtam, huszonkilóméteres túrán időnként menetiránnyal szemben sem hagyta el panasz a számat, utána a másnapi nagymeleg sem zökkentett ki, ma reggel viszont kb. a 3. bent töltött órában már pakolhattam is vissza a kiindulási kezemre a karkötőt... felmerült bennem a gondolat, hogy nem most kellene ezzel a kihívással próbálkoznom, de aztán rájöttem, hogy mégiscsak...
... a praktikum jegyében karkötőt váltottam (a másik szerintem nem bírta volna sokáig a sok csereberét ;) ).


... most tehát indulhat ismét a visszaszámlálás... :) a várható (ám eléggé valószínűtlen) vég: augusztus 9 (ami amúgy egy különleges nap minálunk :) ).

Nincsenek megjegyzések: