péntek, július 25, 2014

balatonzöld, avagy történnek még csodák... :)

... tegnap reggel a nagy csomagolászás kellős közepén érkezett az üzenet, hogy a 4-es rendelőben találtak egy "balatonzöld" fonendoszkópot, úgyhogy hétfőn végre ismét a kezemben tarthatom. :) Igazából nem is emlékeztem, hogy én az utóbbi hetekben a 4-es rendelőben jártam, de így belegondolva, hétfőn, ügyelet után tényleg odavittem egy beteget egy speciálisabb vizsgálatra és akkor könnyen lehet, hogy nem tudatosan leakasztottam a fonendoszkópot a nyakamból, letettem valahova és ott is hagytam...

... úgyhogy sokkal vidámabb szemmel fogok a Balatonra nézni ezek után.... pár óra múlva.... :)

... már csak a porszívó kellene magától ismét elinduljon (vagy találjak egy szerelőt, aki ért az ilyesmihez) és akkor nekifoghatnék nagyobb csodákban reménykedni. :)


Nincsenek megjegyzések: