vasárnap, július 13, 2014

dicsekvős

Két hónappal ezelőtt megint elhatároztam, hogy némi mozgást csempészek az életembe, nem utolsó sorban a feszültség levezetése céljából. Vagyok annyira zsugori, hogy ha veszek egy bérletet, akkor az azért némileg motivál arra, hogy el is járjak az adott "szolgáltatásokra". Ugyan másfél hónap alatt a 10 alkalmas bérlettel mindösszesen 4x jutottam el spinningre, de ha hiszitek, ha nem, az utóbbi 1 hétben 4 alkalommal is voltam (egyszer hűséges Sancho Panza-mmal közösen), így csak egy alkalom úszott el, én viszont szombaton már enyhe izomlázat sem éreztem a szerda-csütörtöki-pénteki órák után... :) Ami izomrostot nem végeztem ki az első spinningek során, úgy tűnik, kezdenek hozzászokni a mozgáshoz... Most már csak nem szabadna hagyni, hogy elfelejtsék. :)

Nincsenek megjegyzések: