hétfő, március 28, 2011

mozgalom folyt.

... ugyan senki sem szánt meg valami lélegzetelállító recepttel (ami 10 percbe beleférjen), de enni muszáj, főleg egy ilyen nap után, amikor eljártam a leszámolási táncot az egyetemmel (kivéve az utolsó 2 felvonást, amire már csak szerdán kerülhet sor a nyitvatartási programok tökéletes inkompatibilitása miatt), kb 2 órát buszoztam és összesen max. 15 percet tölthettem a különböző irodákban. Voltam még az APEH-nél és a mobilszolgáltatómnál (ez utóbbi kettő kb. másfél órámba telt), vége az előfizetéses átmeneti felnőttes időszakomnak, ismét feltöltő kártyás lettem... igazi egyetemi évek hangulat... :)

Tehát akkor a mai menü:
Reggeli: 1 epres joghurt + 1 kávé + 3 db tegnapi túrósgombóc (ez tartott ki du 4-ig, kicsit szédelegtem már az APEH-nél)
Ebéd: sajtos pulykamell + halrudacskák lerben/sütőben kisütve + 2 friss zsemle
Vacsora: juhtúrós laska/tészta - lesz, ha kiveszem a fagyasztóból és megteszi azt a szívességet, hogy kiolvad időben :)

Most pedig megyek és főzök egy kávét, mielőtt visszatérek a fürdőbe folytatni a vízkő elleni küzdelmet - egyelőre még ő áll nyerésre...

Nincsenek megjegyzések: