kedd, március 15, 2011

... lakáskeresőben...

... ma sajnos kiderült, hogy a kollégium, amit ajánlottak, és amivel korábban fel is vettem a kapcsolatot, csak május közepétől tud fogadni... ezért ma nekifogtam keresgélni a klinikától max. 1 órás gyalogos távolságra levő szállásokat, hátha valamelyikben sikerrel járok... Mindenféle szent nevekkel találkoztam köztük, én személy szerint a Szent Annában bízom a legjobban, nem véletlenül ő a védőszentem. :) És mellesleg fél órára lenne gyalogosan a klinikától... A második befutó Szent Zita lenne, ő már csak a magyarsága miatt is igazán vigyázhatna rám másfél hónapig...
... remélem holnap végre eldől, hogy április elején hol kell kicsomagoljam az olasz nyelvkönyveimet és egyéb apró holmiaimat... :)
... jó lenne neten elintézni a lakáskeresést, mert ha neki kell fogjak telefonálni (egyelőre) nulla olasz nyelvtudással, akkor az olasz akcentusú angollal való összecsapásomból hajmeresztő dolgok sülhetnek ki... vagy csövezés a Ponte Vecchio alatt...

Nincsenek megjegyzések: