szerda, március 30, 2011

mozgalom 4. nap

... közben rájöttem, hogy ez egy teljesen jó fogyókúra is számomra, 1 kg-ot fogytam, amióta rászántam magam, hogy rendszeresen egyek. :) Igaz ugyan, hogy lassan napi 2 evésnél tartok emiatt, mert nem engedi a lelkiismeret, hogy fornettivel rövidre zárjam a problémákat, na de valójában még 2-3 kilót könnyű szívvel útnak engednék, hogy végre megint rámjöjjön a kosztüm, amiben ífjú lánykoromban az egyetemről elballagtam...

... ma egyébként kiolvasztottam a hűtőt, úgyhogy ami elfogyott, az engem gyarapít, ami maradt, az a kuka állományát. Szerencsére csak fél Etiópiának lett volna elég 1 hétre, nem egy egész afrikai országnak... ez némileg enyhíti a lelkiismeret furdalásomat...

Mai menü:
Reggeli: kávé + 1 epres joghurt (valamikor délben, mert rengeteg elintéznivalóm volt)
Ebéd: juhtúrós tojásrántotta + 1 zsemle + némi karamellás jégkrém :)
Vacsora: rántott sajt lesz, ha végre rászánom magam, hogy megsüssem (a bejegyzés időpontját inkább ne nézzétek, vacsorázni elvileg egész reggelig lehet, nem...?)

Nincsenek megjegyzések: