hétfő, január 16, 2006

Kinek a jobb füle bal...

Ez én volnék. És a hatalmas felfedezést a napokban tettem... eltekintve attól, hogy a bogyók (a félreértések elkerülése végett- a fülhallgató kicsi mizé, amit csak simán be kell juttatni a külső hallójáratba és semmi esetre sem a dobhártyán túlra...) betételekor mindig a jobb kerül a kezembe amikor a bal fülemre gondolok (ami már önmagában is jelnek minősülhet), a vonatra rohanásomkor rájöttem, hogy ha a jelzésnek megfelelően irányítom a bogyókat, akkor pont- hogy nem- találnak, állandóan igazgatnom kell őket. Ezzel szemben, ha ellentmondok a józan észnek, és az L-et jobb oldalon rögzítem és fordítva, akkor minden rendben, zavartalanul elmerülhetek a kedvenc zenéim hallgatásában...

Ez vajon patológiás...?

S hát az, hogy holnap megint vizsgázom és ha az anyagra nem is szakítottam túl sok időt, de erre a blogra legalább 4-5 percet...

Nincsenek megjegyzések: