vasárnap, november 13, 2022

napi jó - 5. nap

Ma van életem egyik legfontosabb szereplőjének a szülinapja, Isten éltessen itt is sokáig bátyó boldogságban, egészségben, bőségben! :)

Amúgy az elmúlt hónapokkal kapcsolatban, kicsit megnyomorította a hangulatomat az utóbbi negyedévben egy leadásra váró könyv alfejezetecske (mivel ezzel párhuzamosan még néhány cikket is kellett/kellene írnom). 2 héttel a határidő után úgy tűnik, hogy ma este végül csak sikerült elküldeni az alfejezetet a főszerkesztőknek... :) Szokás szerint kicsit túlléptem a terjedelmet, ha már nem blogolok, valahova ki kell kalimpálni a bennem ragadt karaktereket... 

Nagy élvezettel húztam ki most ezt a tételt a listámról.😄

Tegnap pedig véget ért a pilates kihívás és képzeljétek, végigcsináltam. Jó lenne azért megtartani ezt a napi 15-20 perc mozgást, de ehhez kell egy hűséges társ is, aki tud motiválni azokon a napokon, amikor a szemöldök ráncoláshoz érzek egyedül erőt magamban... 

Ma futni voltam, igazoltan hiányoztam a pilatesről. :)

Nincsenek megjegyzések: