vasárnap, június 21, 2020

napi jó - 73. nap

... ma fogtam magam és elugrottam az unokatesómhoz és családjához 80 km-rel távolabbra, mert hát valójában nem is igazán messzi az a messzi, egyet ebédeltünk, nagyon jót beszélgettünk (a férje és a kisfia is nagyon aranyosak, felemelő érzés volt velük társalogni), majd visszavezettem. Útközben oda és vissza is végig hangosan énekeltem az autóban, egész jó pozitív gondolatokat gerjesztő technika és mivel senki nem kellett rajtam kívül elviselje, ezért nem fogtam vissza magam. :)

... bár 2020-at eredetileg a sport évének szántam, ezt most inkább átfogalmazom az emberi kapcsolatok felfrissítése évének - akár online, akár offline. :) Már csak a listán és a fejemben kell mindenek fölé sorolni, de biztos, hogy megéri. :)

... és ráadásként este még egy futás is belefért, bár tele pocakkal kezdetben kicsit ódzkodtam, de mivel nagyon elálmosodtam, és még szellemi tevékenységet kellett végeznem, ezért végül is rávettem magam - mostmár értem, miért mondják sokan, hogy esőben futni is megvan a maga varázsa - kellemesen kihaltak voltak az utak, bár igazából éppcsakhogyszemerkélt. :)

Nincsenek megjegyzések: