péntek, június 05, 2020

napi jó - 62. nap

Tegnap megakadályozott az eső a futásban, de ma miután elállt bátran nekivágtam és végül sikerült is 5 km-t futni, amivel átléptem a bűvös 100 km-es határt - ennyit futottam tavaly november óta. Kezdem futónak érezni magam. :)
Utána kicsit visszanézegettem, hogy hogyan is alakulgat a pulzuskontrollos edzésterv alapján a teljesítményem és ahhoz képest, hogy csak kb 2 hónapja vezettem be, már látok némi javulást a teljesítményemben és az átlag pulzustartományomban. :)
Összehasonlításként egy tavaly júniusi futásom, saját tempóban, megállás nélkül, egy idén januári futás szintén megállás nélkül, olyan tempóban, amit érzés alapján végig tudtam tartani (jó magas átlagfrekvenciával) és a mai edzés, amiben volt némi séta is a felgyorsult pulzus miatt és 3x5 perc gyorsabb futás is, a végén kis ráadással, hogy legyen meg az 5 km. :)



Jó érzés látni a fejlődést magamhoz képest, ez az egyik legjobb motiváció . :)

Nincsenek megjegyzések: