szerda, szeptember 11, 2019

naivitás felsőfokon

... azért annyira is csak én lehetek naív, hogy elhittem az internetnek, hogy reggelente 6-kor nyit a múzeum, amit szerettem volna meglátogatni itt tartózkodásom alatt. Már el is terveztem ,hogy akkor holnap reggel 5-kor kelek, múzeum 6-8-ig, utána megreggelizek, és csak az első előadásról csúszok le, ami amúgy sem annyira érdekes az én szempontomból.

... azért gondoltam, megkérdezem a recepción, hogy biztos-e a biztos, amit a netről silabizáltam ki, mire kiderült, hogy maga a kert nyit reggel 6-kor, a múzeum bizony csak délelőtt 10-kor, így pont le fogok csúszni róla és egyébként a városnézésről is, mert estére szerveződik egy hivatalos vacsora.

... nem vagyok felhőtlenül boldog, vacsora helyett inkább a múzemban sétálgattam volna.

Ismét marad a reptéri szuvenírbolt...

2 megjegyzés:

Betond Adams írta...

Melyik az a múzeum? Nincs fent a neten?

Cserebogi írta...

Zwinger múzeum, Drezda
Nem kerestem a neten csak a nyitvatartási időt... :)

Mivel nem volt időm megnézni a várost, kénytelen leszek még visszatérni... ;)