szerda, szeptember 11, 2019

függőségeim...

... a mai nap is csak megerősítette bennem, hogy internet és mobilfüggő vagyok, megfűszerezve némi figyelemzavarral. Így eshetett, hogy az előadásokon ülve és elvileg figyelgetve valós időben értesültem mindenféle munkahelyi problémákról, küldtem el sürgős kérelmet egy betegnek gyógyszerre, kértem be az intézeti gyógyszertárból árajánlatot egy készítményre, mindeközben 10 percenként kikapcsoltam a telefonomon az internetet, hogy inkább az előadásokra figyeljek, de a vége úgyis az lett, hogy (öt)percenként, megnéztem, hogy jött-e valami a postaládámba....
... Illetve, hogy írt-e az a 3-4 ember blogot, akiknek viszonylag rendszeresen (ötpercenként) ellenőrzöm a bejegyzéseit, amikor épp nem dolgozom olyan intenzíven és van időm pótcselekvéseket végezni. :)

Az este vége pedig az lett, hogy annyira nem működött ezek után a net a vélhetően sokcsillagos szállodai szobámban, hogy le kellett menjek a hallba az elkövetkező előadásaimhoz cikkeket töltögetni... Mivel ott sem működött az internet sokkal fényesebben, végül kb félóra kínlódás után feladtam... azért még egy órát fent a szobámban próbálkoztam, 5 percenként újraindítva a netet és láss csodát, a nyűglődés blogírásra is ihletett... természetesen a munkával kevésbé fényesen haladtam, de legalább a keresett cikkeket begyűjtöttem és a koncepció elkezdett alakulni agyam rejtettebb zugaiban... felszínre ugyan még nem tört, de már alakulgat...

Nincsenek megjegyzések: