vasárnap, augusztus 04, 2019

évforduló :)

Kereken 2 éve kezdtem el futni. :)

Időszakosan több hónapos kihagyással (lásd lábtörés, lustaság és egyéb etiológiai tényezők, de leginkább az első kettő)...

A kiindulási kilóim (ami miatt elköteleztem magam a futás mellett) konkrétan nem változtak, centiméterekben sem lettem kevesebb (na jó, lehet, hogy egy egész centi ment le mindenhonnan, de ha épp nagyobb vacsora után mérem másnap, akkor még az sem), de ami változott, hogy elolvasva az akkori saját magamnak írt bejegyzésemet (egy másik blogban naná, de azt sem sikerült életben tartani, mint ahogy lassan ezt sem), akkor 6x60 másodperces futások, közötte 90 másodperces gyaloglás után készültem meghalni, most pedig egy egyhuzamban lefutott 3.2-3.4 km-es futás után készülök meghalni. Lényeges különbség. :) Az akkori pulzusomat nem tudtam mérni, a mostanival egyelőre nem dicsekszem, kicsivel alatta marad az életveszélyesnek. De épp ma láttam nagyjából először azt a tendenciát, hogy bár gyorsabban futottam, mint máskor, a futásom nagyobb része, beleértve a végét is, alatta maradt a maximális zónának... :)

Hát így fejlődgetek, lassan - lassan, megtorpanva, de legalább nem feladva két hét után végleg, mint ahogy olyan sok mindent korábban...

... ebben valószínűleg a 2 új futócipőm, valamint a két futócsapatra elegendő futónadrág és póló is némiképp gátol, mert mindenhol ezeket látom, mivel már nem férnek a szekrényekben (az előfizetett folyóiratokról, a 4-5 futásról szóló könyvről és a nem kevés futós honlapra feliratkozásról már nem is írnék részletesebben... :) ).

Ilyen az, amikor még lelkes vagyok. Remélem ez megmarad és elkísér még pár évtizeden keresztül.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak így tovább, majd meglesz az eredménye kilókban is

B

Cserebogi írta...

A próféta beszéljen belőled, Betond ;)

köszi a biztatást!