vasárnap, november 02, 2014

ugye mondtam...

... hogy vége a gyakori bejegyzéseknek, amint visszaérek a munkahelyemre..

... az utóbbi héten 2 hétköznapot ügyeltem, 4 nap szakrendeltem, két nap tartottam 2x 50 perc előadást szakorvosjelölteknek (számomra is merőben új témákról, ezért az előadásokat utolsó pillanatig gyártottam), és tartottam egy darab gyakorlatot is az orvostanhallgatóknak... emellett két külső konzílium (az egyik legalább házhoz jött, a másikhoz nekem kellett ágy mellé mennem), illetve egy ügyeletben én voltam a rezidens szuperese telefonvégen.... Ja és én voltam az osztályvezető, mert ő épp ezen a héten szabadságon volt, így majdnem kétszer annyi beteget kellett az osztályon is elrendezni, dönteni, zárót írni ....

... jövő héten még mindig 4 szakrendelés, de legalább egyik sem ügyelet után, és az osztályvezető is visszajön szabadságról...

... már látom, hogy a rákövetkező hét már merő unalom lesz az amúgy szokásos 2 szakrendeléssel és osztályos tevékenységgel és ismét onthatom a blogbejegyzéseket... :)

Nincsenek megjegyzések: