szombat, november 08, 2014

bújós...

.. na nem olyan bújós, hanem az egyik bölcsességfogam döntött úgy, hogy mégiscsak felszínre törne ennyi éves koromban... most még egy enyhébb nem szteroid gyulladáscsökkentővel elzakatolok napközben, de azt hiszem nem fogom megúszni a fogorvos látogatást és lehet hogy kisebb szájsebészeti beavatkozást sem... én is ember (lánya) vagyok, én is több dologtól félek... pl. nem nagyon rajongok a fogorvosokért sem (munka közben)... a többi félelmemre szerintem apránként már rájöttetek. :) ... most azon töprengek amúgy, hogy rontsam el ezzel a rövid kis szabadságomat (kockáztatva azt, hogy amennyiben beavatkozásra is szükség van, akkor feldagadt képpel mászkálhatok és pépesítve ehetem anyum mennyei sült csirkecombját...), vagy majd amikor visszajövök, akkor keressek itt valakit... ... még merengek egy kicsit ezen a problémán, mert van időm ... ameddig szájzáram nem alakul ki... de akkor legalább nem fogok tudni majd szakrendelni, mert beszélni sem... :)

Nincsenek megjegyzések: