szerda, október 15, 2014

összkomfort... :)

... ugyebár van kábeltévé és százakárhány fogható csatorna is a honlap szerint, csak az nem szerepel ugyanott, hogy ezek mind olaszul vannak (tegnap fél órát kattogtattam a távirányítót mire végre rájöttem, hogy itt nem terem számomra babér, még a Euronews is olaszul van... :) )...

... és van kád is, amit tegnap este végre kád formában is igénybe vettem, ugyan annyira hangos a páraelszívó, ami automatikusan bekapcsol a villany felkapcsolásakor, hogy este 10-kor már nem volt szívem villanyfénynél fürdeni, de a mobilomon van (3 percenként kikapcsoló) elemlámpa is, így végül mobilról zenehallgatás és valódi könyvolvasással egybekötött elemlámpafényes hangulatos fürdőzést tartottam.

Ma pedig letöltöttem egy olyan elemlámpa alkalmazást is, ami nem kapcsol ki 3 percenként... :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

....na de kérem, aki tud egy picit románul az tud egy picibbet olaszul is :-))...............esetleg tipp alapon, ha digitális az adás, érdemes rákeresni hátha több hangcsatornás

Cserebogi írta...

egész nap olaszok kiabálnak a fülembe= beszélgetnek egymással és velem is- csakis olaszul, angolul nagyon kevesen tudnak... :) a maradék időben, bár nagyon szeretem az olasz nyelvet, de inkább mást választok. Tegnap pl. az alvást, mert elég kimerítő egy olyan nyelven figyelni, olvasni és kommunikálni, amit soha nem tanultál, csak annyit tudsz, amennyi ragad innen-onnan (mondjuk tényleg eléggé ragacsos :) )... utána pedig egy Audrey Hepburn filmet választottam, magyarul, a laptopomról. :)

Attól még lehet sajnálni...!!! :))