hétfő, október 20, 2014

álmosos...

... és táblázatolós és szomorús...

Hiába dolgozgattam végig a hétvégét, és tegnap éjjel kettőig írogattam a záró beszámolómat, még mindig nincs kész a teljes dokumentáció, mert olyan feladatok maradtak hátra, hogy pl. 3 tavalyi kongresszusról írjak egy oldalas beszámolót... kac-kac-kac... én már azt is elfelejtettem, hogy az idén szeptemberi kongresszuson mi volt említésre méltó (ja igen, arról is kéne írjak még beszámolót, tehát akkor +1...), nemhogy tavaly...

És persze a hivatalos blogom, amit nagyon elhanyagoltam (a tudományos írói vénám még vékonyabbacska, mint a nyüszögős-csereberés...), szintén még egy hosszabb bejegyzésre vár visszamenőleg szeptemberre, úgyhogy ma éjszaka hosszasan fogom még szidni a fejemet, hogy miért is gondoltam, hogy a blogolás lesz a legkisebb nyűg a vállalások terén és abból jönnek be az olcsó plussz pontok...

És ha ez még nem lenne elég, holnapra egy gyors statisztikát is kell még futtassak itteni főnökömnek egy olyan adatbázisból, amit kb 3-4 napig kellene csak tisztogatni - ezért lesznek ezek csak előzetes eredmények, utána mindent úgyis lehet futtatni legelölről - nem beszélve még a kódolásokról, mert számos paramétert kell még származtatni az alapadatokból.

És ha még mindig nem lenne elég... ma reggelre kicsit megduzzadt az egyik szemhéjam és fájdalmas... Ha nem szúnyogcsípés (aminek megvan az esélye, bár nem túl nagy, mert nem viszket, de fáj), akkor viszont roppant nagy szemészeti tapasztalataim szerint ez bizony árpa lesz, de miért pont most először (nem emlékszem, hogy lett volna ilyen), miért épp Firenzében, és miért épp ezerakárhány km-re attól a felségterülettől, ahol a patikában egy pecsétszámra bármit kérhetek magamnak - beleértve antibiotikumos szemkenőcsöt... Ezért az egyért megéri orvosnak lenni, hogy gyorsan menedzselheted az ilyen apró bosszantó dolgokat.

És akkor most vissza az adatbázishoz és szívem csücskéhez, az SPSS-hez. Azért annyiban sokkal jobb helyzetben vagyok most, hogy 2011-ben Albinó kb 3 percenként lefagyott, amikor együtt volt megnyitva az SPSS bármi mással (Word, Excel vagy Power point) és mindent ötször kellett megcsináljak, mire el tudtam menteni civilek számára is érthető táblázatokba, ábrákba az eredményeket... Öcsike (az új gépem, 4 giga belső memória ; )) ezzel szemben játszva futtat egyszerre több programot is az SPSS mellett- muszáj neki, ilyen gazdával, nem lehet, hogy egyszerre csak egy program legyen megnyitva... :)

Nincsenek megjegyzések: