kedd, szeptember 16, 2014

Új élmények 2. - plázatzitza :)

... az internethiány különös dolgokra ragadtat... előadások után ma beültem egy újabb plázába (amelyikben az IPad-emet is gyógyítgatják egy hónapja, amúgy péntekre ígérték, de hiszem, ha látom...) és egy KFC menü mellett üldögélve, wifi-re csatlakozva dolgozgatok, telefonálgatok, tipegek a neten... :) És valószínűleg holnap is így fog telni a délután - de akkor már lehet, hogy néhány üzletbe is benézek... vagy nem. :) ... a ma esti határidős cikkbírálathoz sajnos még nem jött meg a kedvem, így azzal még várok egy kicsit, hátha kicsit később, talán egy fagyi után... ismét megbántam, hogy belementem egy újabb bíráskodásba... ... amúgy a korlátaimat feszegetem: hosszas töprengés után ugyanis mégis jelentkeztem az ösztöndíjam záróünnepségére, pedig valószínűleg egy ismerős sem lesz ott és én 4 órán keresztül szőkénekegyedül fogom érezni magam, na de ideje kicsit feszegetni a korlátaimat, és elvegyülni a sok ismeretlen ember között. Ha csak megsejtenék, mennyire utálom az ilyesmit... na de ha pszichológusom lenne, ő is azt mondaná, hogy ideje (egészséges)emberek közé is menni... :) így csak mindenki más mondja... :)

Nincsenek megjegyzések: