vasárnap, június 29, 2014

álomszusz

... ma fél 11-kor ébredtem (nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára...), utána egész nap Queent bömböltetve tettem-vettem (jobbára bambultam ki a fejemből, csatornákat kapcsolgatva, de azért kicsit szobabicikliztem és könyvet is olvastam), majd a tervezett bevásárlást délután sikerült átaludni, mert mire felébredtem a 10-percig-kicsit-behunyom-a-szemem projektből, már bezárt az üzlet (na igen, mert sikerült végül 1,5 óráig behunyva tartani azokat a szemeket)...
... 19:30-kor pedig nekifogtam ismét egyedi támogatási kérelmeket és zárójelentéseket írni. A rózsaszín kupacom ma érintetlen maradt.
... egy klasszikus vasárnap (leszámítva, hogy néha azért eljutok templomba is, ha rendes időben ébredek...:) ). Na de lesz ez talán majd jobb is egyszer (ha a végére érek az életmód könyveimnek és jön még 1-2 kolléga az osztályra, vagy komolyan elkezdem fontolgatni a nagyobb változásokat az életemben, vagy .... valami csoda történik... :) ).

Nincsenek megjegyzések: