péntek, január 28, 2011

utólag is...

... köszönet Z-nek, (aki mondjuk nem is tud a blogom létezéséről, ergo nagy valószínűséggel nem is olvassa), hogy Albinó újratelepítésénel a wifi-t is sikeresen rávarázsolta a gépemre - ami előtte nem működött. Így életemben először kihasználhattam az ingyenes szállodai netet (ami egyébként elég ritka jelenség még mindig, az 5 csillagos szállodákban is...), méghozzá Belgrádban, és ennek köszönhető az is, hogy ezzel a bejegyzéssel most megdöntöm 4 éves blogolásom rekordját (ha nem néztem el valamit), ugyanis még egyszer sem sikerült 15 bejegyzésnél többet gyártani 1 hónapban... :) ... jól indul ez a 2011-es év... :)

... és úgy tűnik, hogy kifejezetten izgalmasan is fog folytatódni, ugyanis ezen a kurzuson az is nagyjából eldőlt, hogy áprilistól Firenzében fogom fél évig tengetni a hétköznapjaimat, igaz, hogy már kezdem sejteni, hogy nem életem leglazább 6 hónapjáról lesz szó, mert egyik munkamániás főnököm után egy másik hasonló kaliberű (vagy kicsit még mániásabb) fennhatósága alá kerülök... de legalább a bizonytalanság kicsit oldódott, és tudom, hogy mivel kell töltsem az addig hátralevő 2 hónapot...

... jut eszembe, tegnap lejárt az előadásom is, szerencsére nagyjából folyamatosan el tudtam mondani angolul, utána még kérdeztek is párat és volt olyan, amire a választ is tudtam... :D az élet apró örömei, főleg olyan témához mérten, amibe csak úgy belecsöppentem... :) ...
 ... és tudom, hogy a hiúság a  7 fő bűn egyike, de akkor is jólesett, hogy előadás után páran megdicsértek spontán, a liftben. :) és a főnök is biccentett egy jóváhagyót a távolból a fejével... :)

... hát érdemes még ezek után az új helyen a szoba sarkait számolgatni és valamilyen kívánságot kitalálni...?

"Kívánhat-e ember többet...?"

(na jó, azért van még pár ötletem... :) )

1 megjegyzés:

Laller írta...

Gratulálok az előadáshoz!

Firenze: Mai nappal elkezdtem a szürke paripám karbantartását. ;)