péntek, július 13, 2007

Új recept...

Egyre kreatívabb vagyok...:) Tegnap reggel például, amikor valahogy próbáltam kikecmeregni az ébredés után körülvevő gondolati ködből és ezt a folyamatot egy kávéval próbáltam meggyorsítani, teljesen magabiztos mozdulattal tej helyett a mellette levő dobozos narancslevet vettem ki és öntöttem a kávéba. Méghozzá nem is keveset... És mivel kávé nélkül valószínűleg a buszmegállót sem találnám meg (legalább 2,5 perc séta a kuckómtól), ezért nem hagyhattam ott az életet adó nedüt,kénytelen-kelletlen belekortyoltam... annyira rossz volt, hogy mégiscsak öntöttem bele egy nagy adag tejet is, hogy valamennyire elvegye az 50%-os narancslé ízét...

Nem hiszem, hogy meggazdagodnék a recept szabadalmaztatásából... ezért próbálgassátok, fejlesztgessétek csak nyugodtan, nem fogok senkit beperelni...

És a narancslevet a hűtőben inkább felcserélem a vörösborral...

1 megjegyzés:

maszatka írta...

:-))))) jajj, a narancsleves tejeskávé nagyon rossz lehetett... (Talán ajánlani lehet székrekedésben szenvedőknek?) Ennél már csak az viccesebb, hogy sietségében az ember (főleg, ha ráadásul nő is), nem fogkrémet, hanem borotvahabot tesz félálomban a fogkeféjére, és gyanútlanul fogat akar mosni vele...Brrr! Én már próbáltam, de ezt nem ajánlom senkinek :D