szombat, július 03, 2021

az utóbbi napok...

szorongásban telnek, nagyon rosszul viselem, amikor valaki szerettem az egészségügy vendégszeretetét élvezi. Még az is megfordult a fejemben, hogy ismét meseírásba kezdek, mint kicsivel több, mint 10 évvel ezelőtt, de most sokkal kevesebb izgalmas dologról tudnék beszámolni: ma mostam három adag ruhát, meghallgattam egy online kurzus hanganyagát, amire 2 hónapja fizettem be és ami arról szól, hogy merjem azt álmodni, hogy minden IS beleférhet az életembe.

A Skype-nak és a tegnap óta ismét engedélyezett, 10 perces látogatási időnek hála sikerült látnom is aput beszéd közben, nem csak a hangját hallani. Egy kicsit javított a lelkemen, hogy láttam őt mosolyogni, mivel a maszkot sikerült megint letologassa az arcáról, ahogy időnként szokta ... :)

Délután ledőltem pár percre ebéd után, majd sikerült 2 óra múlva felkelni. 

Utána nekifogtam a betegek üzeneteiből képezett cetlihalmazokat szelektálni sürgős, nem sürgős, más által is intézhető (időpontot kérő), már intézve (ergo megsemmisíthető) kategóriákra. Nem merem megszámolni, mennyi intéznivaló maradt úgy is, hogy folyamatosan próbálom beleszuszakolni ezeket a cetliket is valahova a napjaimba...a folyamatosan érkező emailekről már nem is beszélve. Remélem, ha kitartóan arra koncentrálok, hogy mindenre van elég időm, akkor egyszer csak tényleg bekövetkezik - objektív megoldás erre ugyanis nem létezik, csak a varázslat marad, mint egyedüli potenciális opció.

A fejem kiszellőztetésére és egy kis nyugalom beszerzése céljából kimentem futni estefele a parkba, olyan jó, hogy későn sötétedik, így nem kísértek még a denevérek. :) Csak rövid távot futottam, kb 3,3 km-t, és közben próbáltam semmin nem agyalni, csak a futásra figyelni. Egyébként annyira mókás, mert az első és egyben eddig utolsó élő versenyen, amin részt vettem még 2018-ban, 3,2 km-t kellett teljesíteni és az akkor nekem olyan hatalmas kihívásnak tűnt, most pedig a rövid távhoz sorolom már - lehet, hogy tényleg a fejlődés jeleit mutatom...? :).

Utána nekifogtam pár előadást meghallgatni az éves nemzetközi kongresszusunk anyagából, mert csak pár napig lehet még elérni, utána lezár a rendszer. Mindig van új a nap alatt, bárki bármit állítson is. :) 

Hát ilyesmikről tudnék most mesélni, végülis altatónak még lehet, hogy jó lehet... :))

 

Nincsenek megjegyzések: