vasárnap, március 22, 2020

földrengésre ébredtem...

... úgy látszik, az ösztönök nem alszanak velem együtt (vagy legalábbis nem olyan mélyen), mert annak ellenére, hogy éjjel fél 1-kor feküdtem le kérelemírogatások miatt, de hajnali fél 7-kor arra ébredtem, hogy ringatózik az ágy... kb 5 percembe telt, hogy leellenőrizzem a neten, hogy tényleg 5.4-es erősségű földrengés volt Horvátországban, mert valamiért az internet sem akart rendesen működni.

... mivel kiröppent az álom a szememből, gondoltam, hogy hasznosan indítom a napot, kicsit ápolom a lelkemet is és meghallgatok egy kb. 10 perces meditációs anyagot (éljen a Calm applikáció, éljen a mindfulness :) ), majd eközben ismét elkezdett mozogni az ágy... úgyhogy a légvételekre koncentrálás helyett azon kezdtem tűnődni, hogy milyen kis túlélőcsomagot készítsek elő, ha ez a helyzet tovább fokozódna: pénztárca, laptop, mobil, e kettő töltője... az orvosi pecsét csak félóra múlva jutott eszembe... :)

... elgondolkoztató, hogy a laptopot is menteném, de rajta van nagyjából minden okosság, amit valaha elműveltem... :) és közben azon is kezdhetek gondolkozni, hogy hogyan tudom a legfontosabb dolgokat laptoptól függetlenül is tárolni a virtuális térben, illetve nem is a hogyan, hanem a melyik platformon a valódi kérdés.

Nincsenek megjegyzések: