kedd, október 01, 2019

A csúcson

... Szombaton eljutottam futó karrierem eddigi csúcsára - 6 egész kilométert futottam kevesebb, mint egy óra alatt. :))
Az csak ritkán jut eszembe, hogy csak kB 6 perccel hosszabb a félmaraton friss világrekordja, de tény, hogy a saját eddigi összes rekordjaimat megdöntöttem. :)

Közeledik a cél, heti 3 nap 5 km lefutása... Már csak azt a további heti két futást kell valahova beszuszakolni. :)

Az alábbi fotó az ominózus futás után készült, délelőtti első kávé ivás közben. :) (a másik lábam is ugyanilyen szép ;)  )


4 megjegyzés:

Betond írta...

Ma reggeli elõtt elsétáltam a boltba (2 km) meg vissza. Aztán megéheztem, és elsétáltam a pizzériába (1 km). Vissza már csak a buszmegállóig bírtam levegõvel. Szerinted fogytam?

Gratulálok a kitûzött célokhoz. Majd ha el is éred, gratulálok megint.

Cserebogi írta...

@Betond: a fogyásod csak a pizzériában megvásárolt pizza méretétől függ... ;)

amúgy a rendszeres séta is fogyaszt, ha a végén nem eszed meg azt a kalóriamennyiséget, amit épp lesétáltál.. :)

A leglátványosabb fogyásomat hajdanán azzal értem el, hogy gyalog jártam munkába Firenzében: 4 km oda, 4 km vissza, és általában kicsit gyorsabb tempóban, mert késve indultam... egész jó időt mentem a vége fele és szerintem legalább 5 kilónak búcsút is intettem ezzel a "technikával"...

most erre már nem tudok időt szánni, illetve nem is olyan szép vidékeken át vezetne az út a munkahelyemre, ezért sajnos az ilyen jellegű mozgás teljesen háttérbe szorult, az autó mellett viszont alattomosan felkúszott rám néhány (egész sok) kiló.

Betond írta...

Kipróbáltam Vilniusban. Napi 7km. 3 nap alatt 3 kiló plusz. :(

Cserebogi írta...

@Betond: Most nem szabad abbahagyni!!! :) ugyebár az izom nehezebb, mint a zsír, és emiatt amikor elindul a rendszeres testmozgás, átmenetileg még nőhet is az ember testsúlya a megnövekedett izomtömeg miatt.
Saját tapasztalatom is megegyezik ezzel. :)