csütörtök, január 10, 2019

2019

Idén én is azt fogadom, hogy nem kezdek semmi újba, viszont elmélyülök abban, amit 2018-ban elkezdtem.
Így is lesz bőven, amiben elmélyülni: folytatni a futást, amit december óta heti 1-2-3x igyekszem beiktatni (még mindig a séta-futás kombinációnál tartok, eltart még néhány hónapig, ameddig ismét menni fog egyhuzamban 4 km-t lefutni...), rendszeresíteni a napi 10 perc pilatest, amit már kb 2 éve ugyan elkezdtem egyszer, de néhány alkalom után felhagytam vele, befejezni az 1400 oldalas szakkönyv átolvasását (amiből kb 10 oldalt sikerült tavaly elolvasni egy vizsgára), dolgozni azon, hogy a munkámat élesen el tudjam választani a magánélettől (ami ne csak az alvást jelentse ezáltal), befejezni néhány online szakmai és nem szakmai kurzust, amit tavaly elkezdtem (önbizalom növelő, valamint egy szakmámhoz köthető angol nyelvű kurzus).

Jól látjátok, szeretnék kicsit fittebb lenni, mert nagy terveim vannak a nyárra, amihez bírni kell cipelni a saját testsúlyomat.

Megpróbálok nem venni semmilyen kütyüt (azt hiszem mindenem megvan, amire a XXI. században ember vágyhat), illetve könyvet (mert kb 150 elolvasásra váró könyvvel van körülvéve az ágyam) és szeretnék haladni ez utóbbiakkal.

Jó lenne kicsit a családommal is ápolni a kapcsolatomat, mivel most épp megint le akarnak vágni a családi fotókról, emellett jó lenne magamban is végre letisztázni, hogy hogyan is képzelem a jövőmet... április ebből a szempontból igen érdekesnek ígérkezik.

És mivel csak egy életem van, és nincs olyan, hogy majd a következőben jobban csinálom (amire a tegnap ráirányították a figyelmemet és amin azóta is időnként elmerengek), ezért szeretnék kicsit jobb viszonyba kerülni magammal és élvezni a saját életem.

Hát ennyit szeretnék 2019-ben.

Nincsenek megjegyzések: