hétfő, október 30, 2017

ez is én vagyok...

... csak hogy lássátok, milyen csapodár a természetem: azt is elhatároztam kb 3 hónapja, hogy nekifogok rendszeresen futni, részben stressz levezetés, részben fogyás, részben betegségmegelőző céllal. Vettem három témába vágó könyvet, hideg időben futáshoz alkalmas felsőt és alsót, előfizettem egy futóknak szánt folyóiratra, épp csak futni nem jutottam el augusztus óta... Akkor kb 2 hét alatt fokozatosan eljutottam addig, hogy 20 percig tudtam futni és sétálni felváltva, majd elkezdődött az előadás maraton, amikor hetente máshol más témában adtam elő, azóta a futás sajnos abbamaradt. Most szerintem megint kezdhetem elölről a millió lépcsős tervet, hogy egyszer valamikor képes legyek 5 km-t egyben leszaladni.

Tegnap pedig hirtelen felindulásból majdnem beneveztem egy 2018 őszi félmaratonra, miután főzés közben (évente 1-2x én is eljutok a konyhába :) ) meghallgattam néhány lelkesítő online oktató anyagot az ideális felkészülésről a 21 km-es távra... Még szerencse, hogy utolsó pillanatban belegondoltam, hogy szerintem abba belehalnék, ha heti 2-3 alkalommal több, mint 1, de inkább 2 órát kellene futkorásszak, hogy a versenyen képes legyek teljesíteni a távot...

Nincsenek megjegyzések: