péntek, augusztus 25, 2017

nemcsak...

... a belgák miatt éheztem, ma épp Olaszországban haltam majdnem éhen, mivel az utolsó pillanatig végzett adatbázis tisztítás miatt a megbeszélések előtt csak kevés időm maradt ennivalót keresni magamnak - és a ferragosto (az olaszok elvonulnak augusztusban szabadságra) miatt a környező üzletek mind zárva voltak (még a tegnapi szendvicses is, bár lehet, hogy ők csak sziesztáztak).

A teljes dugicsoki és kávéscukorka készletemet feléltem és végül az előadások közti szünetben találtam egy automatát, amit kifosztottam: mostmár a tegnap még lesajnált minichips-nek is örültem, meg a cukros zöld teának, ami kicsit végre megemelte a vércukromat vacsora előtt és az előadások végére egészen kitisztult az agyam is.

Hát így volnék... ma is visszavágyom a kuckóba, a hűtővel szoros közelségbe. És persze ráadásul még egy újabb munkamegbeszélés is alakulófélben, ami miatt ismét el kell hagynom majd valamikor a kuckót és el kell váljak a hűtőtől.... hüpp....

Nincsenek megjegyzések: