péntek, július 29, 2016

na igen....

... hivatalosan elvileg péntekenként 13:30-ig tart a közalkalmazotti munkaidő, ehhez képest délután 4-kor még viziteltem, zárókat intéztem, recepteket írtam (mint ahogy az eddigi munkáséletem majdnem minden péntekén).
Este 7:50-kor (10 perccel zárás előtt) értünk a barátnőmmel az egyik kávézóhoz, ahol egy kávét szerettünk volna beszerezni a beszélgetésünk mellé, mire közölték, hogy már elmosták a kávéfőző gépet, így már nem tudnak kiszolgálni....
Egy pillanatra felmerült bennem a gondolat, hogy ezentúl én is kikapcsolom a számítógépet a szakrendelésen 2:50-kor, az osztályon 3:30-kor és közlöm a még várakozókkal, hogy a nap további részében sajnos már nem tudok foglalkozni velük.
Így én is rengeteg, akár magánéletre is fordítható órát tudnék megspórolni... 

Lehet, hogy lassan ideje stílust váltani...?

Nincsenek megjegyzések: