vasárnap, július 24, 2016

... lehet benne némi igazság...

.... hogy ha valamire többet gondolsz a kelleténél és netalán ezt még írásba is öntöd, akkor előbb-utóbb bekövetkezik.

A munkahelyemen a második legfontosabb ember mondott fel pénteken.

Ő volt az egyik, akiről írtam, hogy eléggé lóg a levegőben, hogy egyszer csak a könnyebb lét reményében feladja a küzdelmet és továbbáll. Hát most ez készül bekövetkezni, bár még semmi sem végleges, de nem tartom valószínűnek, hogy ez már lényegesen változzon....

... bele sem merek gondolni, mit jelent, ha mindez ősztől életbe is lép (párszáz plussz újabb beteg, plussz oktatási feladatok... és még ki tudja...).

Hiába volt eddig a cél, hogy csak a nyarat kell valahogy kibírni, mostmár az év további részét sem látom túl vidámnak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

..........ezt sajnos cáfolnám...........rengeteget gondoltam a lottó ötösre......de semmi : -((........(bár írásba még nem foglaltam............lehet itt van a bibi :-)))

Cserebogi írta...

kell az írás is, mert ameddig én csak hallgattam és gondolkozhattam rajta, mi lesz, ha nem lesz, addig eltelt több év... :)