vasárnap, augusztus 31, 2014

Szöszike tündöklése

... talán még emlékeztek az ominózus paradicsomlés történetre, amikor sikerült egy egész üveggel kiöntenem az anyósülés mögött... bármennyire is igyekeztem kitisztítani, a folt mindig vissza-visszatért, ezért döntöttem úgy, hogy igazán megérdemel már a kocsi egy év után egy profi belső tisztítást. Mára foglaltam időpontot az Árkád tetején az autómosóba (és nem, nem sikerült leszöktetni az Árkád tetejéről, amitől anyu úgy félt), 1,5 órára tippelték, hogy addig lesz kész, így hónapok óta először ismét betévedtem az üzletekbe, méghozzá ennyi rengeteg időre. Nem tudom, mi ütött belém, de vásároltam egy fehér alapon virágos ruhát, ami jó akár nyári-kora őszi esküvőre is (meghívottként természetesen) vagy kongresszusi vacsorára, valamint egy hivatalosabb fekete-fehér ruhát, amit majd még elgondolok, hogy mikor vegyek fel, emellett még két virágos blúzt és egy EKG zsebkönyvet (mert még nincs csak kb 2 darab papír alapú és kb 5 pdf formátumban).
... Szöszike persze mostmár kívül-belül ragyog (kár, hogy holnapra esőt mondanak, így nem sokáig marad ebben az állapotban - legalábbis kívül), csak azt sajnálom, hogy mostanában sehol egy olyan esemény, amire bármelyik ruhát felvehetném...

PS: teljesen szét lehet szilálódva a lelkecském, mert általában társaságban is utálok vásárolni, egyedül pedig be sem teszem a lábam azokba az üzletekbe, amikből most néhány ruhadarabbal távoztam... remélem még nem végzetes az állapotom...

Nincsenek megjegyzések: