szerda, augusztus 20, 2014

édes otthon :)

... már egy napja. Tegnap délután ennek örömére végre lélekben rákészültem egy hajmosásra és egy egész órás fürdőzésre és (a másik életemben ugyanis zuhanykabin van a lakásban), olvasással, zenehallgatással megfűszerezve. A sors azonban hajmosás közben kicsit közbeszólt, ugyanis előzetes bejelentés nélkül elvették az áramot az egész tömbházban, de valószínűleg az egész negyedben is, így végül a hajmosást kénytelen voltam gyertyafény mellett befejezni és a fürdőzés is emellett a fényforrás mellett történt. :) Az olvasás ugyan elmaradt, de a mobilomról tettem kedvenc zenékből random válogatást és végül fél órán keresztül, tökéletesen ellazulva pancsoltam a kádban. :) Azért csak félórát, mert amikor a melegvizet utána akartam pótolni, már csak hidegvíz jött, mert valószínűleg a hőközpontban is elvehették az áramot... :)

Nincsenek megjegyzések: