hétfő, április 21, 2014

+ egy év virulás :)

Már elkönyveltem magamban, hogy idén semmi sem menthet meg a hervadástól, amikor ügyeletátadás közben berobogott az egyik 75 év körüli férfi(beteg) az orvosiba, és meglocsolt engem és az engem váltó kolléganőt is. :) Tudom, hogy nem (csak) ezen múlik, de azért jólesett (és megnyugodtam). :) Ugyanakkor belegondoltam abba is, hogy a szülővárosom után, ahol életem első 18 évét töltöttem, itt éltem/élek a leghosszabb ideje (az egyetemi éveket már meghaladja az itt töltött idő), és ennyi idő alatt nem sikerült kialakítanom magam körül egy olyan baráti kört, ami biztosítaná a minimum feltételeket ahhoz, biztosítva legyen a virulásom évenkénti meghosszabbítása... Ez van akkor, ha a munka mellett magánéletre már nemigen marad energia. És ha még maradna is, cseppet sem könnyű megtalálni a hasonszőrű emberkéket... Persze van több igazi jó barátom, de ők vagy nőből vannak, vagy messze, de leginkább is. :) Na de ma már nem borongok többet ezen, mert még két előadást kell véglegesítsek szerdára, és délután azért kimegyek egyet sétálni az egyik barátnőmmel.

Nincsenek megjegyzések: