vasárnap, március 09, 2014

spontán ébredés...

... 3 hete a ma reggel lett volna az első alkalom, amikor nem kell legkésőbb 6:40-kor kipattanjak az ágyból, mert ügyelni/dolgozni kell menni. Erre 6:22-kor kinyílt a szemem, rácsodálkozott a kivilágosodott szobára és mivel 20 percig nem tudtam rendesen visszaaludni (egyszer elnyomott ugyan a buzgalom, de akkor épp havas tájon egy gleccserbe készültem belecsúszni, amiben ugyan forró víz volt, de tudtam, hogy nincs erőm onnan kihúzni magam...), úgyhogy inkább felkeltem. Az is igaz,hogy tegnap este 10-kor már édesdeden aludtam, mert egyszerűen már képtelen voltam nyitva tartani a szememet. ... ha már így alakult, hasznos és eseménydús napot tervezek, csak vidám zenékkel a háttérben, belvárosban mászkálósat és bevásárlósat és még misére is elmegyek. Mindenkinek szép vasárnapot! :) Uff.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nah, még misére is! Vidám Vasárnap:)
(egy az Isten)

Cserebogi írta...

ez nem OLYAN vidám vasárnap volt... :))

amúgy front lehetett, mert igencsak változékony volt a hangulatom. De voltak igen szép pillanatok is, pl. séta zenével a fülben a verőfényes napsütésben, tavaszi hangulatban.