csütörtök, január 23, 2014

Mai ebéd :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

jól néz ki, spenót vagy mángold főzeléknek nézem, szem-szájnak ingere:)

Cserebogi írta...

huhh, gyorsan meg kellett nézzem, mi a szösz is az a mángold.. :D aztán megnyugodtam, mert a wiki-n ezt írja: "mára Európában szinte ismeretlen növényről van szó" ... szóval nem csak én vagyok ezzel így, te viszont túlképzett vagy. :D

viszont spenótnak finom volt a főzelék. ;)

Unknown írta...

:)) ne már! minden évben vetek a kertemben és megterem. Elég népszerű növény, ahogyan olvasgattam a magyar kertészeti blogokat, sokan szeretik.
Zsengén friss salátaként, ha megnőtt,(szolgalmas öntözésnél hatalmas leveleket képes hozni) főzeléknek. Nagyon hasonlít az íze a spenótéhoz, picit lágyabb, nem olyan fanyar.
Idén is itt figyel már két tasak magocska, csak áprilist várja:)

Cserebogi írta...

hát... kertészeti blogokra még nem keveredtem, bár lehet, hogy nem ártana, mert sorra teszem el láb alól a virágokat: kaktusztól ibolyán át az orchideáig. :D

a netes képek alapján egyébként már ismerősnek tűnik a növény, csak én azt hittem, ez valami gyomnövény... :))

Névtelen írta...

:)) Eszter